sesuci, sesegar dan seharum mawar

Bismillahirrahmanirrahim....

Aku mencintai sahabatku dengan segenap jiwaku,sahabat yang baik adalah yang seiring denganku dan menjaga nama baikku ketika aku hidup dan selepas mati.Ku hulurkan tangan kepada sahabatku untuk berkenalan kerana aku akan berasa senang.Semakin ramai sahabat,aku semakin percaya diri.Aku selalu berharap mendapat sejati yang tidak akan luntur dalam suka dan duka.Jika aku dapat,aku akan setia padanya“
(Imam as-Syafie)

Saturday, April 23, 2011

uNtUk aOk..eN. S.H....(^_^)

adAkaH sAiE sAyAng a0k??
a0k setiap detik, saat, minit, jam, hari, minggu, bulan, dan tahun saie INGAT aok.. saie RINDU aok.. saie SAYANG aok..
tapi saie takut nak ckp kat aok pe perasaan saie.. jadi biar la saie pendamkan.. 2tahun kite berpisah saie masih menyayangi aok..

aok, saie epy sgt coz dapat jmpe aok ari 2 setelah sekian lame berpisah.. ALLAh je taw hati sye menagis kegembiraan.. mase kite jmpe.. aok laen.. kurus sgt..
time dorg citer aok dah clash gn dye, saie tertanya2 nape??
saie tgk aok sdeyh gn perpisahan tu.. saie taw aok sayang dye sgt2.. saie cube try pulihkan hbgan tu.. tapi xberdaya.. saie nak aok bahagia...:)

aok.. seandainya aok taw sayang saie kat aok lebih dari nyawa saie.. andainye aok taw isi hati saie.. :(..
hati saie sering rindu kat aok.. hati saie selalu memnggil name aok..
sampaikan termimpi2 aok bile rindu..:(
saie buntu..
kdg2..saie tertanya2 ada tak sikit ruang untuk saie di hati aok??
jika ade sedikit ruang untuk saye di hati aok..
saie nak bahagiakan aok..
saie nak jage aok..

aok kdg2 saie teringat aok saat aok bersama saie..
aok ade di sinie teman kan saie sepanjang hari...
aok..bila aok g jauh.. ingat la saie..
bile saie disamping aok peluk la tubuh saie..:)
bila aok rindu saie..panggil la name saie.. saie dtg menemani aok..
peluk la jasad saie jgn lepas kan.. tetap aok disini harungi malam..
kerna hanya diri aok belahan jiwa..
pelengkap saie di dunia..
saie di sini menanti aok..
I LOVE U FOREVER...:)
..eN. S.H..

No comments:

Post a Comment