sesuci, sesegar dan seharum mawar

Bismillahirrahmanirrahim....

Aku mencintai sahabatku dengan segenap jiwaku,sahabat yang baik adalah yang seiring denganku dan menjaga nama baikku ketika aku hidup dan selepas mati.Ku hulurkan tangan kepada sahabatku untuk berkenalan kerana aku akan berasa senang.Semakin ramai sahabat,aku semakin percaya diri.Aku selalu berharap mendapat sejati yang tidak akan luntur dalam suka dan duka.Jika aku dapat,aku akan setia padanya“
(Imam as-Syafie)

Monday, April 25, 2011

cer citer...cer citer..:P

firstly kawe nak gelak sangat2.....
hahahahahahaha...:D

sebenarnya, kawe nak citer pasal pe terjadi time bufday abg ipar kawe smlm..
hehe..:P
mmg kelakar gile.. haha..:D

time bufday abg ipar 2.. rmi giler owg datang.. kawe duk je kat bilik.. sat g kawe tgk la kat pintu blik spe je dtg..
then..
tibe2 muncul kwn2 abg kawe kat depan mate..
sorg2 dok interview..
lawak nye.. malu pown de..
dorg nak meminang kawe??
haha..:D

then, dorg pown try tny my sis law2 de kekosongan..
pas2 sorg2 kena sound..
hahahahahaha...~~
my sis ckap dah cukup hantaran nak kahwin??
de keje tetap??
isi borang dlu..
hehe..:D
sengal la smue nie..

huhu...:P
kawe lum terbukak aty lagi nak kahwin la korg..
kawe muda lagi la.. jauh lagi nak pk smua nie..

hm..and actually,
for information..,
My heart belongs to someone else...<3

so, sorry u all...:)




No comments:

Post a Comment