sesuci, sesegar dan seharum mawar

Bismillahirrahmanirrahim....

Aku mencintai sahabatku dengan segenap jiwaku,sahabat yang baik adalah yang seiring denganku dan menjaga nama baikku ketika aku hidup dan selepas mati.Ku hulurkan tangan kepada sahabatku untuk berkenalan kerana aku akan berasa senang.Semakin ramai sahabat,aku semakin percaya diri.Aku selalu berharap mendapat sejati yang tidak akan luntur dalam suka dan duka.Jika aku dapat,aku akan setia padanya“
(Imam as-Syafie)

Friday, June 11, 2010

rindu kamu


Dalam rindu, ku sulami kalbu

Dengan senyumanmu

Ku gapai jiwa cintamu

Hiasi mimpi malamku

Dengan seribu kerinduan

Yang membuak, melimpahi tebing asmara

Lantas ku cantumkan satu persatu

Menjelmakan jasadmu

Dalam bayang pelukanku..

Hangatnya mentari kasih

Yang tidak akan menyingsing

Diufuk kerinduan ini..


No comments:

Post a Comment